Brev:
Søvn 4 1/2 måned
15. november 2012
Alder:
4 mdr.
Søvn 4 1/2 måned
Hej Helen
Jeg har et problem med min søns nattesøvn.
Da han var 0 til 2 mrd sov han godt og kunne sove ca 4-5 timer i træk om natten. Så fik jeg at vide at han ligger i bunden af vægtkurven, hvilket bevirkede at jeg blev enormt stresset og tror faktisk jeg fik ødelagt hans søvnrytme, da jeg i min iver efter han skulle tage på, ammede ham bare han lavede den mindste lyd.
Nu er vi så i den situation at han vil ammes, eller bruge mig som sut hele natten. Han sover meget uroligt, kaster sig rundt. For at få bare lidt søvn sover han i en kørepose i vores seng, så jeg hurtigt kan amme ham liggende og sove videre. Jeg har også en datter på 3 som jeg skal være noget for. Hun har det meget svært med at have fået en lillebror. Jeg prøver at give ham en sut om natten, men her kommer problemet så, han nægter at tage sut om natten. han bliver sur og skælder ud. Så tilsidst ender det med jeg er desperat efter hjælp.
De bedste hilsner
den meget meget trætte mor