Brev:
Desperat over tvillingedrenges søvn
8. november 2012
Alder:
22 mdr.
Desperat over tvillingedrenges søvn
Hej Helen
Jeg skriver fordi jeg er ved at være desperat over mine tvillingedrenges søvn. De er nu 22 måender. De bliver lagt hver aften kl. 19 efter vores faste soveritualer, og de sover efter 2 minutter. De sover også igennem, en sjælden gang, skal vi lige ind og stryge dem over panden, men problemet er, at de vågner mellem 4-5 hver morgen.
Står nogen børn blot tidligt op?
De sover i gennemsnit 10 timer om natten og 2 timer om dagen. Så i gennemsnit er det ok. Men de har aldrig sovet meget.
Det skal lige siges, at de er født 6 uger for tidligt, men har ingen synlige mén af det. Sundhedsplejersken har altid sagt de har klaret sig utrolig godt.
De er næsten aldrig syge, og meget meget glade drenge.
Jeg har sådanne brug for et godt råd.
Kærlig hilsen
Ida