Brev:
Mad-spørgsmål
8. november 2012
Alder:
10 mdr.
Mad-spørgsmål
Kære Helen.
Vores datter er nu snart 10 ½ måneder og spiser godt.
Hvornår er det normalt at man stopper med at give grønsagsmos om aftenen?
Hun tilbydes først mos og derefter vores mad. Begge ting spiser hun fint af, men tænker at vores mad skal erstatte mosen mere og mere? Har været meget fokuseret på, at hun fik nok mad om aftenen, på grund af sin dårlige søvn om natten.
Hvornår må hun få æbler og pærer i stykker? Indtil videre har vi givet hende det revet, kogt eller moset.
Og et sidste spørgsmål… Hvornår må hun få rigtig rugbrød, måske med en lille smule kerner? Indtil videre har hun fået bondebrød eller lignende.
På forhånd tak.
Mor til en dejlig datter.