Brev:
A-vitamin
7. november 2012
Alder:
6 mdr.
A-vitamin
Hej Helen
Hvordan er den nu med A-vitaminer? Da jeg var gravid, skulle jeg jo holde igen med A-vitamin. Og gravitamin, som jeg tog, indeholder mindre A-vitamin end alm. vitamintabletter.
Herovre i USA er mælken tilsat A- og D-vitamin. Og da jeg ammer min søn på knap 6 månder, kommer noget af den tilsatte A-vitamin vel frem til ham.
Skal jeg holde igen med mælken?
Og hvad med min søn på 2,5 år. Han får jo også mælk hver dag.
Venlig hilsen
Mor til 2 små drenge, som elsker deres mælk :)