Brev:
Mælk af kop?
5. november 2012
Alder:
9 mdr.
Mælk af kop?
Kære Helen,
Vores datte ammer forsat om natten (ca 3 gange). Har hun nu brug for mælk i kop eller er det først senere det er vigtigt? Hun kan ikke umiddelbart lide komælk, da hun spytter det ud. Vand elsker hun og drikker det meget gerne.
Med venlig hilsen
Maria