Brev:
Hård mave
5. november 2012
Alder:
9 mdr.
Hård mave
Kære Helen,
Vores datter har problemer med hård mave i forbindelse med jerndråber. Vi giver det sammen med frugtmos og vi giver også lidt sveskemos til at afhjælpe problemer med afføringen. Det hjælper ofte men ikke altid.
Er der andet vi kan gøre. Vil det evt hjælpe at skifte til pulverform fremfor dråber?
Med venlig hilsen
Maria