Brev:
Vil ammes om natten
5. november 2012
Alder:
9 mdr.
Vil ammes om natten
Kære Helen,
Jeg har et spørgsmål til dig vedr. søvn.
Min datter er netop blevet 9 mdr og jeg er startet på arbejde. Hun holder dog fortsat barsel med sin far. Hun er nu begyndt at ville amme meget om natten. Jeg ønsker at amme hende forsat om natten, men vil gerne tilbage til kun at amme ved putning, sen aften og så muligvis om morgenen indtil omkring 10 mdr.
Jeg tror at den øgede amning måske kan hænge sammen med at jeg er startet på arbejde og at hun samtidlig har haft en del tandfrembrud.
Hvordan får jeg hende bedst tilbage til at sove længere og bedre. Hun har altid været ovre i vores seng ved amning, men bliver derefter oftes lagt tilbage. Nu vil hun helst sove op ad mig hele natten. Håber du kan hjælpe med vores lille natteproblem.
Med venlig hilsen
Maria