Brev:
Sparker dynen af - 6 mdr.
1. november 2012
Alder:
6 mdr.
Sparker dynen af - 6 mdr.
Kære Helen,
Tak for svar ang. uro i forbindelse med søvn. Du anbefalede os at vores datter skulle ligge i voksipose fordi hun sover uroligt, hvilket hun har gjort i nat. Men jeg glemte at sige, at når hun sover har hun det med at sparke dynen af og kan vågne, hvis ikke hun kan få den bakset af i søvne. (Når hun sparker dynen af om natten er det ikke fordi hun har det for varmt, tror bare ikke hun kan lide at have den på.)
Så i nat da hun sov i voksiposen, vågnede hun fordi hun ikke kunne få den af. Det skal siges at hun sover i voksiposen, når hun sover ude i barnevognen og hun ligger super godt i den.
Så skal vi bare klæde vores datter rigtig godt på til natten og lade hende sove med tæppe, eller skal hun vænne sig til at sove i voksiposen?
Med venlig hilsen
Lunas mor