Brev:
Min datter på 5 år har svært ved at sove om aftenen
21. juli 2003
Alder:
5 år
Min datter på 5 år har svært ved at sove om aftenen
Min datter på 5 år får en godnathistorie kl ca 20.15, hvor hun får hun lidt mælk og vi læser ca. 20 min. Derefter får hun lov til at læse selv ca 10 min. og så kommer jeg ind til hende og siger godnat.
Derefter kalder hun og skal hele tiden spørge om noget og kommer ind i stuen og siger, at hun ikke kan sove og jeg følger hende ind i seng. Nogle gange, ja de fleste gange, sætter jeg mig hos hende og hun bliver ved med at snakke og kan ligge og kigge ud i luften og kæmpe for at holde øjnene åbne.
Det ender de fleste gange med, at vi begge to bliver lidt sure og det er jeg selvfølgelig ked af. Hun sover så først ca kl 21.15-21.45 og det kan vel ikke være rigtigt? Hun skal så først op kl 7.30-8.00. Hun har, da hun var mindre, ligget inde på sofaen og faldet i søvn. Det er har vi kæmpet med i ca 4 mdr, ellers sover hun helt igennem. Jeg vil gerne have et godt råd. På forhånd tak.