Brev:
Sove bedre om dagen
29. oktober 2012
Alder:
3 mdr.
Sove bedre om dagen
Hej Helen.
Mange 1000 tak for dit brev sidst. Nu er lillepige blevet 3 måneder og det går meget bedre med hende, men hun vil stadig hele tiden være på arm eller tæt på mig, men er på ingen måde så ked af det som før. Nu har jeg så brug for lidt hjælp igen, denne gang til hvad jeg kan gøre for at hun sover bedre om dagen. Dagen i dag..
Op kl 7
1 lur kl 8.45-9.25 i barnevognen
2 lur kl 11.40-12.15 i barnevognen
3 lur kl 14.40-15.40 på mig.
Selv om de 2 første lure var korte så var hun ok, men da hun vågned efter den 3 lur græd hun i 30 min og var ellers pivet det meste af aftenen kl 19 gik hun så om kuld sov så til kl 19.45 hvor efter jeg så bliver nød til at lægge mig med hende for at vider, jeg og lillepigen sover på sofaen da det er det eneste sted hun vil sove og det hvor hun sover bedst hun sover IKKE alene... Idag gik det så ikke hun vågnet og var så vågen til kl 20 og selv om hun sov så var hun meget urolig og jeg måtte holde hende i mine arme ellers så vågner hun igen, har prøvet at lægge hende alle steder i hjemmet for at se om hun ville sove bedre.. Hun ammer fint får ind imellem flaske om aftenen da det ikke er altid jeg kan følge med da hun ca spiser hver 2 time om dagen, flaske giver ikke længer lure om dagen har prøvet. I de vågne timer er vi aktive ved at kilde, bade, ligge på maven, trille rundt og lave gymnastik...
Lige noget andet. Hun vil ikke være hos andre ind mig ingen gang hendes far heller ikke dem hun ser tit, hvordan kan det være??
Hilsen Cherie