Brev:
Blanding og opvarmning af modermælkserstatning
2. september 2004
Alder:
3 mdr.
Blanding og opvarmning af modermælkserstatning
Hej
Min søn er begyndt at få MME i flaske. Må man lave flasken om morgenen, altså blande pulveret med afkølet KOGT vand og stille den i køleskabet og så varme den i mikroovnen når den skal bruges? Eller skal flasken først tilberedes lige inden og med temperet vand (ca. 37)?
Jeg synes det er besværligt først at skal koge vand for derefter at vente på at det får en passende temperatur, når det ofte skal gå hurtigt med flasken.
Hvad plejer man at gøre?