Brev:
Han pludrer ikke - høreproblemer?
1. september 2004
Alder:
8 mdr.
Han pludrer ikke - høreproblemer?
Hej Helen
Nichlas er idag 8,5 mdr gammel (født 5 uger før termin)
Min bekymring er at han ikke siger sammenhængende ting som ba ba, da da mama osv. Han hviner og griner og brummer og nærmest synger i toner. Han kunne ikke høre bjælderne i boel prøven og ville ikke svarpludre til min sundhedsplejerske.
Tror du han har høre besvær?
Hilsen Gitte