Brev:
Hvilken slags MME i grød og mos?
1. september 2004
Alder:
5 mdr.
Hvilken slags MME i grød og mos?
Jeg har en søn på 5½ måned, som har fået grød og grøntsagsmos i 1 måneds tid. Jeg har selv lavet begge dele. Rismelsgrød og majsgrød lavet af 1 dl MME og 1 dl vand. Grøntsagsmosen er blevet rørt op med MME.
Jeg har bare brugt den almindelige lyseblå Allomin - og drengen spiser alt med største velbehag.
Men nu er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt man må bruge den lyseblå - eller om man i virkeligheden bør anvende den mørkeblå Allomin ved madlavning?
Kan du hjælpe mig med det?
På forhånd mange tak!
Med venlig hilsen
Ermelin