Brev:
Svært ved at sove om dagen - 2 mdr.
17. oktober 2012
Alder:
2 mdr.
Svært ved at sove om dagen - 2 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar på mit sidste spørgsmål angående min søns mave og vægt. Vi ser tiden lidt an og går snart til en ekstra vejning.
Nu skriver jeg til dig fordi jeg er ved at gå ud af mit gode skind hvad angår min søn og hans søvn i løbet af dagen. Jeg skal lige huske at sige at han nu er 10 uger og 4 dage gammel.
Han sover nu endelig rigtig fint igennem om natten, hvilket vi er meget glade for.
Men om dagen kan han kun falde til ro og sove hvis jeg går tur med barnevognen, hvis han kommericiel strækviklen eller jeg har ham i mine arme. Det betyder at jeg har meget lidt frihed har i løbet af dagen til lige at tage lidt hånd om mig selv.
Jeg kan læse mig til at et barn på den alder gerne skal sove mellem 14 og 16 timer i døgnet. Det tror jeg kun vi når op på hvis jeg går tur med barnevognen hver gang han skal sove.
Hjælp, hvad kan jeg stille op. Skal jeg stadig bare følge hans behov også vente på han bliver ældre og langsomt bliver mere klar eller hvad...
På forhånd tak
Signe