Brev:
Majs i madretter
16. oktober 2012
Alder:
0 mdr.
Majs i madretter
Hej Helen
Har et spørgsmål angående majs i genopvarmede madretter. Har læst at der er nitrat i grøntsager som kan udvikle sig til nitrit.
Ved jeg ikke må genopvarme spinat, persille og grønkål. Men hvad med majs?
Vi fik majs i en kødsovs den ene dag, og dagen efter brugte vi den samme kødsovs med majs i en lasagne, er det ok?
Vi fik kødsovsen i køleskabet med det samme og lasagnen fik godt 30 min i ovnen.
Med venlig hilsen
Anette