Brev:
Tilstoppet tårekanal
26. august 2004
Alder:
6 mdr.
Tilstoppet tårekanal
Hej Helen
Min søn er nu snart 6 mdr og har fortsat problemer med sine tårekanaler. Vi har tidligere være hos lægen og fået at vide at der ikke var noget i den podning som lægen lavede og derfor var det en stoppet tårekanal.
Men hvor længe bliver det ved? Jeg synes alle kommenterer hans øjne og det er jo lidt trættende efterhånden.