Brev:
Vores feinschmecker barn :-)
4. oktober 2012
Alder:
3 år, 3 mdr.
Vores feinschmecker barn :-)
Hej Helen,
Marie er en lille feinschmecker. Hun kan lide mange af de ting, andre børn ikke spiser. F.eks. fisk specielle oste og oliven.
Hun er selvfølgelig også kræsen med nogen ting, men hun har en god appetit, så det er sjældent, at jeg må give hende havregrød om aftenen, for at være sikker på, at hun har fået nok mad. Noget af det mad, hun ikke kan fordrage er desværre de Chilenske nationalretter, som man ofte får i børnhaven herover :-)
Men mit spørgsmål går egentlig på, om der er en grænse for, hvor mange oliven børn må spise? Jeg mener ligesom, der f.eks. er med rosiner? Hun får selvfølgelig varieret kost, men stiller vi en skål med grønne ustenede oliven foran hende, kan hun sagtens spise rigtig mange :-)
Findes der nogen anbefalinger på det område?
Hilsen