Brev:
Farvel til sut og bamse
3. oktober 2012
Alder:
3 år, 5 mdr.
Farvel til sut og bamse
Hej Helen.
Vores datter på næsten 3 ½ år skal snart sige farvel til sutten. Vi har trappet ned siden sommerferien, og hun har den kun, når hun skal sove. Lige i øjeblikket læser vi bøger om at sige farvel til den. Vi regner med, at julemanden kommer forbi her i november med en lille gave i bytte.
Herhjemme diskuterer vi, hvorvidt hun samtidig skal sige farvel til sine puttebamser. Det er et bamse hoved med klud, som hun må have hele tiden. Hun går f.eks. lidt rundt med dem i børnehaven, når hun er utryg. Vi oplever oftere, at hun ikke er så afhængig af bamserne mere. Jeg mener, at hun skal have lov til at beholde puttebamserne, og min kæreste mener, at vi skal tage det hele på en gang.
Hvilke tanker har du?
Med venlig hilsen
Lillepigens mor