Brev:
Sover hos forældre
30. september 2012
Alder:
2 år
Sover hos forældre
Hej Helen
Jeg har før skrevet til dig ang. vores datter som sover imellem mor og far om natten. Det er hyggeligt og vi nyder nok også hun ligger der selvom vi begge godt ved det ikke er holdbart i længden og vi alle vi sove bedre, hvis vores datter lå i hendes egen seng.
Vi ligger hos hende til hun sover og det nyder hun, tror det bliver meget svært at få den vane lavet om for hun holder godt om os til hun sover.
Vi skubber tanken frem for os om at få hende flyttet over i egen seng, vi fortrænger nok lidt tanken, selvom vi ved det snart skal være.
Mit spørgsmål er om det er en fordel hun sover imellem os, tryghedsmæssigt eller om du heller vil anbefale os at hun skal sove selv.
Hvis du anbefaler hun skal sove selv, vil du så anbefale hun skal sove i tremmeseng i vores soveværelse eller om hun skal flyttes ind på hendes eget værelse med det samme.
Nogle har nævnt for os at de synes det er synd hun skal tages ud af soveværelse og ligge på hendes eget værelse, som ligger en entre og køkken længde væk fra vores soveværelse.
Jeg er spændt på dit svar og ser frem til at hører fra dig.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mor :-)