Brev:
Får mit barn kalk nok?
16. juli 2003
Alder:
5 mdr.
Får mit barn kalk nok?
Hejsa
Min søn på 5½ mdr får grød/mos/mme hver dag.
Han drikker kun ca 400 ml mme. Derudover får han grød om morgenen lavet med vand og mme. Der imellem får han 2 flasker grøn allomin á 200 ml. Til aften får han kartoffelmos lavet på mme og vand.
Så er det at jeg kommer til at tænke på om han kommer til at lide af kalkmangel?
Han vejer 11 kg og er omkring 75 cm
Hilsen Lise