Brev:
Er vågen om natten
8. september 2012
Alder:
5 mdr.
Er vågen om natten
Hej Helen,
Min dreng på 5 måneder har de sidste 14 dages tid været MEGET vågen om natten!
Han bliver lagt ved 20 tiden, får mad ved midnatstid og kl. 3 vågner han igen. Men han gider ikke spise, gider ikke ligge og gider bestemt ikke at sove :-/ Nogle gange laver han prut i bleen andre gang er det kun luft. Men uanset hvad er han vågen og utilfreds. Det er først muligt at ligge ham 1½-2½ time efter. Og så sover han måske kun en times tid ekstra.
Jeg er ved at være RIGTIG udmattet - og det er han jo også for han får jo heller ikke sin søvn :(
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Tænkte det måske var maven, men han har afføring 2 gange i dagtimerne også, så der er gang i maven trods vi er startet på grød. Jeg har prøvet at give grød om aftenen i stedet for om formiddagen, men det gør ingen forskel. Jeg har prøvet at ligge ham både tidligere og senere end kl. 20, men det ændrer heller ikke noget :(
Hvad skal jeg dog snart gøre?
Han sover i tremmeseng hos os.
Kærlige, men meget trætte hilsner
fra Mie