Brev:
Fedtstof - 4 mdr.
7. september 2012
Alder:
4 mdr.
Fedtstof - 4 mdr.
Kære Helen.
Jeg er begyndt at give smagsprøver på grød/mos. Det går ikke særlig godt :(
Vi har nu været igang i ca 2-3 uger, og jeg synes ikke der er en forbedring. 3-5 tsk bliver det til. Hvad gør vi galt?? (vælger tid på dagen hvor han er frisk).
Han har problemer med afføringen, og har fået movicol fast i længere tid. Een fra min mødregruppe har og god erfaring med 1-2 tsk hørfrøolie som gives direkte på ske. Er det noget man må give til et lille barn? Jeg vil jo gerne undgå movicol/medicin. (laktulose vil jeg ikke give pga slap tarm). Jeg tilfører ikke grøden/mosen noget fedtstof da jeg laver den på ren mme, og derfor vil jeg ikke tilføje hørfrøolien i maden.
Må man forresten give 1 tsk "livets olie" dgl?
Med venlig hilsen
Pernille