Brev:
Min søn blev født med en bule i hovedet, er det normalt og retter det sig?
12. juli 2003
Alder:
1 mdr.
Vi har en søn (nu 5 uger) som ved fødslen sad fast i mit bækken. Da han kom ud (ved akut kejsersnit) havde han en kæmpe bule på hovedet. Vi fik at vide, at den ville forsvinde hurtigt. Den er mindre nu, men stadig stor og tydelig. Er det normalt? Retter den sig ud eller?
En bekymret mor