Brev:
Ikke så meget rytme
3. september 2012
Alder:
6 mdr.
Ikke så meget rytme
Kære Helen.
Min datter er nu 6.5 mdr. Hun er en glad pige der trives på alle områder, men søvnrytme ejer hun ikke og jeg ved ikke om det gør noget, men håber da der kommer lidt mere med tiden. Hun sover dog 2 lure hver dag.
Hun vågner ml 6 og 8. Får havregørød eller øllebrød. Er oppe ca 2 timer, bliver ammet og sover så for det meste 2-4 timer. Derefter grød og leg. Efter 2 -3 timer er hun ved at være træt igen. Skal nu igang med noget frugtmos istedet for amning. Puttes og sover alt fra 1,5-3 timer. Derefter grøntsagsmos med kød. Nogle dage frugtes til dessert. Tidspunktet efter sidste lur varierer bare fra kl 16-19.30. Hun puttes til nat efter 2-4 timer. Ammes inden nat og en gang i løbet af natten.
Vil jo helst ikke vække hende, men det er svært at skulle noget, når jeg aldrig ved hvornår hun sover. Synes også hun sover en del nogle dage, men er jo ellers glad og får kun ros af min sundhedsplejerske.
Håber du kan give et råd.
Venlig hilsen
Karin