Brev:
Selv falde i søvn - 4 år
3. september 2012
Alder:
4 år
Selv falde i søvn - 4 år
Hej Helen
Så har vi brug for endnu et godt råd.
Vores store pige på 4 år har aldrig selv kunne falde i søvn og finde ro. Hun har ofte onde drømme, når hun ligger på sit eget værelse. Vi har skiftes mellem at have hende inde hos os og på hendes eget værelse, men vi har altid ligget med hende til hun er faldet i søvn. Men vi kunne rigtig godt tænke os at lære hende at det er okay at falde i søvn selv og man ikke skal være bange.
Men hvordan går vi det nemmest sådan det bliver godt for hende også?
Nogle dage tager det 10 min og putte hende, men andre dage en time.
Sengetid for en 4 årig som sover til en halv syv tiden, hvad er sådan et bud på det?
Hilsen Mor