Brev:
Amning og Alkohol - 3 mdr.
13. august 2004
Alder:
3 mdr.
Amning og Alkohol - 3 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 3 mdr. som jeg udelukkende ammer. Han bliver ammet sidste gang om aftenen kl. 20.30 og vågner så først igen næste morgen kl. 5.30. Mit spørgsmål er så om jeg godt kan drikke 2-3 genstande en enkelt aften uden det går i mælken og han også får noget af det?
Venlig hilsen
AH