Brev:
Hvordan renser jeg navlen, må jeg give brødskorper og hvad med frugt?
11. juli 2003
Alder:
6 mdr.
Hej, Jeg har et par spørgsmål, jeg håber du kan hjælpe mig med.
1. Når min datter får snavs i navlen, synes jeg det er lidt svært at fjerne. Jeg er lidt bange for at ridse eller gøre navlen irriteret. Har du et fif til hvordan det lettest gøres?
2. Min datter er nu 6 måneder, og jeg vil gerne vide om der er ok at give hende skorper at "tygge" på. Feks. franske bagateller, der jo hurtigt smelter i munden? ...
...
3. Hvordan med alt den friske frugt, man nu kan få? Må hun få det, eller skal det koges først? Jeg spørger fordi jeg har prøvet at give hende frisk fersken ( saft presset i hendes grød), og dagen efter havde hun tynd mave.
Hun har dog ikke haft problemer når vi har købt fersken på glas. Det kan jo også være tilfældigt med den dårlige mave!!
Nå, det blev en lang smørre. Glæder mig til at høre fra dig.
Ulla