Brev:
Drikker hun mon nok?
11. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Drikker hun mon nok?
Min datter på snart 7 måneder får øllebrød til morgenmad, bryst om formiddagen, grød med frugtmos til frokost, bryst og frugt om eftermiddagen og kartoffel/grønsagsmos med kød til aften, ved sengetid får hun igen bryst og ved 04 tiden får hun tit lige en tår bryst.
Til alle måltiderne tilbyder jeg hende vand eller babymælk, men hun er ikke meget for at drikke, det bliver kun til en lillebitte slurk eller to under måltidet (jeg giver hender det af kop).
Hun har ofte en "træg" mave og hendes bleer er ikke så våde mere. Hun tisser slet, slet ikke bleen fuld og jeg skifter hende ca. hver 3. time. Om morgenen er bleen heller ikke tisset fuld.
Min datter trives fint, men jeg er faktisk lidt (meget) bekymret om hendes væskebehov bliver dækket. Det er jo helt umulig at vide hvor meget hun får ved amningen, men hun drikker ikke i mere end 5-10 minutter når hun får bryst.
Hun er en stor pige da hun var 6 måneder vejede hun 10 kg, så hun vokser også fint. Jeg glæder mig til at høre dit råd/vejledning...
Med venlig hilsen
Anne