Brev:
Når mor ikke kan amme kl. 13 pga. job
14. juni 2012
Alder:
7 mdr.
Når mor ikke kan amme kl. 13 pga. job
Kære Helen
Mange mange tak for dit omhyggelige og konstruktive svar på mit første spørgsmål (småtspisende legebarn), det gav os lige det friske pust og inspiration vi havde brug for, og møffe spiser allerede bedre og mere. Tak!
Jeg skal begynde på job igen om 2 måneder, når hun er 9 mdr. og jeg kan se i din bog om spisning, at du på dette tidspunkt stadig anbefaler at man ammer barnet inden eftermiddagsluren. Det bliver lidt af en udfordring, for jeg arbejder 25km fra dagplejen og går direkte på fuld tid.
Hvad vil du anbefale?
- at jeg i stedet ammer tidlig morgen?
- evt. sen eftermiddag når jeg har hentet hende fra dp?
- at jeg begynder at malke ud og fryse mælk til hende så de kan give det i dp?
- MME? - bliver svært tror jeg... så skal vi til at begynde at træne allerede nu :-)
- hvad med vælling? Hun er ret glad for majsvælling.
På forhånd mange tak
Anne