Brev:
Ked af det ved søvn
13. juni 2012
Alder:
21 mdr.
Ked af det ved søvn
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 21 måneder. Han har nu i et par måneder vågnet om natten og været dybt ulykkelig og intet har hjulpet. Det samme er han for en måned begyndt på ved middagslur i vuggestuen. Pædagogerne ved heller ikke hvorfor han gør det og de gør - ligesom mig - sidder med ham i og vugger lidt. Men han vil ikke falde i søvn igen til middag.
Han vågner omkring 5-10 gange hver nat og har det sådan. Jeg har prøvet at sidde med ham og vugge frem og tilbage, tændt lys, stået op og gået ind i stuen og hygget lidt, givet varm mælk.. alt.. men intet virker.
Hvad skal jeg gøre? Han får jo ikke nok søvn på denne her måde?
Hilsen Michelle - den urolige og bekymrede mor