Brev:
Flytte til nyt hus
10. juni 2012
Alder:
23 mdr.
Flytte til nyt hus
Kære Helen,
Vi er i gang med at bygge et nyt hus på landet, imens bor vi til leje i et rækkehus i en større landsby. Da vi flyttede fra storbyen og ud til landsbyen var vores dreng 13 måneder og fra dag 1 af holdt han op med at sove igennem om natten, det kan der jo være mange grunde til, men vi er tilbøjelig til at tro at han ikke rigtig kunne vænne sig til den ikke-eksisterende larm, hvilket der naturligt nok var meget af midt i storbyen.
Derfor er vi (jeg) lidt bekymret for hvordan han vil klare endnu en flytning til et endnu fredeligere sted.
Hvordan kan vi hjælpe ham mest muligt?
På nuværende tidspunkt sover han i sin egen seng, men ved siden af vores dobbeltseng, det fungere ok, men han sover stadig noget uroligt med nogen opvågninger.
Vi påtænker at han skal i eget værelse når vi flytter, da vil han være næsten 3 år. Er det en god idé og hvordan gør man lige det? Det er jo en stor omvæltning at flytte for sådan et lille hovede og vi vil jo gerne gøre det så skånsomt som muligt.
Glæder mig til at høre hvad du tænker om det.
Med venlig hilsen
Moren