Brev:
Flytte på eget værelse - 2 år, 10 mdr.
9. juni 2012
Alder:
2 år, 10 mdr.
Flytte på eget værelse - 2 år, 10 mdr.
Kære Helen
Min dreng på knap 3 år har indtil nu sovet hos os i vores soveværelse. Han har haft meget slemme anfald af astmatisk bronchitis om natten, så det har været trygt at have ham hos os. Vi har også alle trivedes med det og har fundet det hyggeligt og rart. Vi har heldigvis et stort soveværelse, så han sover i sin egen seng og der har også været plads til lillebrors seng :-)
Men nu går den ikke længere. Min søde dreng er begyndt at vække sin lillebror - og omvendt - så nu er det på tide, at han skal på eget værelse. Det vil også være fint, at have det overstået, inden han skal starte i børnehave til efteråret, så ikke de to omvæltninger kommer oveni hinanden.
Vi vil gerne gøre flytningen ud af soveværelset så smertefri og tryg for ham som muligt. Har du et par gode råd?
Med venlig hilsen
Marlene