Brev:
Stoppe med at amme i søvn
9. juni 2012
Alder:
10 mdr.
Stoppe med at amme i søvn
Kære Helen
Min dreng på 10 måneder ammes ofte stadig i søvn. Han er født 6 uger for tidligt og har altid haft lidt svært ved at sove uden min nærhed, men det går fremad :-)
Dog ammes han ofte i søvn - jeg forsøger at lægge ham fra mig, inden han falder i søvn, men det er svært og han bliver ofte helt ulykkelig, når jeg lægger ham.
Har du nogle konkrete råd til, hvordan vi kommer ud af denne vane og frem til at kunne lære ham at falde i søvn uden bryst? Han sover i sin egen seng, ved siden af min uden tremmer imellem, får ikke flaske og vil ikke bruge sut.
Med venlig hilsen
Marlene