Brev:
Sveskemos, hvor ofte og hvor meget?
10. juli 2003
Alder:
6 mdr.
Sveskemos, hvor ofte og hvor meget?
Kære "netsundhedsplejerske"
Hvor ofte og meget sveskemos må vores datter på godt 6 mdr. få? Vi startede med det på grund af mavekneb ved overgangen til grød mm. (ca. 1 mdr. siden) og er fortsat med ca. 2 tsk 1 gang dgl. sammen med grød af godt 1 dl vand. Dette får hun hver formiddag på sammen tidspunkt som sin jerndosis, der godt kan volde hende lidt problemer. Maven holdes så "i orden".
Aftensmad er grøntmos + evt. lidt frugtmos. Påtænker inden længe at starte med øllebrød til morgenmad.
På forhånd tak og god sommer 2C