Brev:
Sove igennem - 19 mdr.
8. maj 2012
Alder:
19 mdr.
Sove igennem - 19 mdr.
Kære Helen
Min lille datter er nu lidt over halvandet år og hun sover stadigvæk ikke igennem.
Hun bliver puttet kl. 20 (efter hun har fået en godnatsnack - fx bolle + mælk, frugt, risengrød). Hun sover ofte ikke før kl. 20.30. Vågner første gang omkring kl. 23. Igen omkring kl. 02. Enten våger hun igen kl. 04 og så kl. 5 eller 6, hvor vi står op. Eller også er hun vågen en god times tid for først derefter at falde i søvn og sove indtil kl. 6.
Det er navnlig hårdt, når hun er vågen i mere end en time. I den time vælter hun omkring, ligger uroligt, forsøger nogle gange at falde i søvn men kan ikke, og andre gange vil hun gerne pludre. Vi pludrer ikke igen. Beder hende om at lægge sig ned i senge og sov.....
Hun sover lur ca. 3 timer hver dag i vuggestuen.
Hilsen