Brev:
Flaske og mælk
28. april 2012
Alder:
6 mdr.
Flaske og mælk
Hej Helen
Vi øver stadig med sutteflaske med min mælk i, hun tager to små slurke og så græder hun indtil hun får brystet. Har alverdens flaskesutter osv. Hun bruger heller ikke sutten og har aldrig været glad for den.
Mit spørgsmål går på at vi er inviteret til bryllup uden børn i juli hvor hun er 8 måneder, hvad kan jeg gøre med hendes mælk der? Alternativet er, at jeg bliver hjemme hvilket ville være ærgeligt.
Skal begynde at arbejde i august hvor hendes far derefter tager over, hvad med mælken der?
Synes det virker lidt uoverskueligt, selvfølgelig kan hun nå det endnu, meeen...
Hilsen Linda