Brev:
Soverytme og mønster
28. april 2012
Alder:
11 mdr.
Soverytme og mønster
Hej Helen.
Hjælp.
Vores søn er 11 mdr, han har sovet dårligt i sine 11 mdr, men det er blevet så slemt nu. han vågner hver 1.-2 time hver nat, det vi observerer er at han vågner af at han vender sig på maven/knæene, og rejser hoved, men er så træt, men kan ikke falde i søvn sådan, det er bare så dræbene for os, vi har prøvet alt, har været på sygehuset, han er blevet tjekket i ørerne, kiropraktor, osv osv. refluks syntes vi ikk han har...
Han har sit eget værelse, men vi har taget ham ind i vores seng, da det er så opslidende at rejse sig 12 gange om natten..
Han får en godnatflaske inden han skal sove, og igen omkring midnat.
Har du nogle råd, da vi slet ik ved hvad vi skal gøre mere/redskaber, for at få ham i en rytme så kan kan sove trygt..
Han sover 2 til 3 gange om dagen mellen 1 time og 2 ad gangen..
Christian og Mette.