Brev:
Mareridt og natteskræk
25. april 2012
Alder:
18 mdr.
Mareridt og natteskræk
Hej
Vi synes, at det kan være svært at finde ud af, når vores lille pige græder om natten og kaster sig rundt, om det er natte-skræk eller mareridt.
Såvidt vi har forstået, er / bør vores reaktion i begge situationer være nogenlunde ens.
Altså: ligge hånd på + sige stille tys tys lyde - men ikke vække og ikke tage op.
Eller?
Vi skal vel ikke bare gøre noget?
Hilsen