Brev:
Vitaminforvirret
23. april 2012
Alder:
18 mdr.
Vitaminforvirret
Hej Helen!
Må indrømme at jeg efterhånden er ret forvirret over om børn skal ha vitaminpiller eller ej ...
Begge mine drenge både Gustav på 18 mån og Christian på 8 år, spiser alsidigt og er på ingen måder kræsne. De spiser fisk mindst 1 gang om ugen og elsker alt undtagen rå tomater.
Vi har dog alligevel, med råd fra vores sundhedsplejerske, givet dem en multivitaminpille til børn hver morgen.
Nu raser debatten jo så om børn tager skade af vitaminpiller, og at det slet ikke er nødvendigt at give dem det, når de spiser almindelig mad.
Hvad mener du?
Mange snarterdetsommerhilsner :-)
Marianne