Brev:
Smør
20. april 2012
Alder:
5 mdr.
Smør
Hej Helen.
Jeg har et kort spørgsmål.
Må man bruge almindelig smør med salt i maden til babyer på 5-6 måneder, eller skal det være uden salt?
Jeg bruger normalt olie i mosen, men kunne godt tænke mig at putte smør i kartoffelmosen i stedet, Jeg er dog i tvivl om de godt må få det salt der er i almindelig smør
Hilsen
Mor til verdens sødeste bandit:-)