Brev:
Vil ikke sove - 4 mdr.
17. april 2012
Alder:
4 mdr.
Vil ikke sove - 4 mdr.
Kære Helen,
Min søn på 4,5 måned føles nogen gange helt umulig.. jeg vil starte med at skrive om hans søvn..
For 1,5 måned siden sov han perfekt ude i altanen.. jeg trillede lidt med vognen også sov han i 3 timer nogen gange... men efter 3. måneders undersøgelse ville han bare ikke.. jeg ved ikke om det var på grund af den, eller om det var tilfældigt den dag...
Han vil bare ikke sove, han falder i søvn og vågner et kvartere efter, og nogen gange skriger han i søvne.. jeg går så ud og vugger ham igen.. men 20 min efter er han oppe igen.. og vi kan næsten få en dag til at gå sådan for han får jo ikk hvilet.. men jeg opgiver og putter ham efter andet forsøg og tager ham ind, han er måske glad og tilfreds i 10-15 min.. men er trist og træt igen..
Nogen gange skriger han selv når vi køre en tur med ham.. og siden han ikke har sovet har han heller ikke taget særligt på. Til 3 mdr undersøgelse var han 5700 gr. og for 2 uger siden var han 5800 gr. altså kun 100 gr. på en mdr.
Min sp anbefalede grød, det er vi started på.. os selv om han ikke er glad for det tilbyder jeg ham det.. ellers ammer jeg fuldt ud, om natten sover han desværre i vores seng, jeg vugger ham i søvne på min ben, og flytter ham så ved siden af mig.. Han sover fint om natten...
Håber du kan hjælpe..
Hilsen
Den udmattede og trætte mor