Brev:
Søvn og flaske - 5 mdr.
15. april 2012
Alder:
5 mdr.
Søvn og flaske - 5 mdr.
Hej Helen
Tak for dine altid gode råd.
Vi står op kl. 06.00
Hun bliver derefter træt ved 08.15 tiden og sover 1-1,5 times tid.
Til middag sover hun kl. 12 og 2-2,5 time.
Sen lur kl. 16.00 til 16.30
Hun er meget regelmæssig og er der næsten på klokkeslet :o)
Hun sover kl. 20.00 om aftenen og derefter mad hver 3. time.
Kan se på dine planer at de fleste børn sover lidt længere om morgenen hvilket ville være dejligt, da alle rytmer ligger lidt tidligere for hende. Er hun bare en morgenfrisk pige eller kan jeg ændre noget? Hun er ikke sulten kl. 06.00 bare frisk, kan bruge lang tid på at pusse og vugge, men ingenting sker der i forbindelse med træthed.
Hvordan arbejder jeg hen imod at fjerne natamningen kl. 03. eller er det hende der skal sige fra, tror nu nok hun vil foretrække det.
Har prøvet at give hende en flaske med mme. i, men hun skriger højlydt og vil hverken ejer eller have den. Lidt mystisk når hun har taget den så fint i min ammepause. Tænker bare det vil være smart at hun lære at tage flaske, så hun kan når jeg en gang stopper med at amme. Det er ikke planen nu, men tænker at jo længere tid der går uden jo svære er det vel at komme igang med den.
Har du et råd? Hun når slet ikke at smage hvad der er i den, så det kan ikke være smagen. Har aventsutteflasker.
Kærlig hilsen Linda