Brev:
Sødmælk eller letmælk - 20 mdr.
11. april 2012
Alder:
20 mdr.
Sødmælk eller letmælk - 20 mdr.
Hej Helen
Vi er uenige om derhjemme, hvorvidt vores søn på 20 måneder skal have sødmælk eller letmælk.
Jeg har læst mig til, at det skal være letmælk i den alder, han har, men min kæreste mener, at det råd mest er rettet til folk, der ikke naturligt går op i sundhed og derfor skal "hjælpes" lidt, mens vi er meget opmærksomme på sundhed, undgå overvægt og den slags. Samtidig er vi begge selv flasket op med sødmælk, men jeg mener ikke nødvendigvis, at det vores mødre gjorde for 35 år siden, behøver være rigtigt med den viden, man har idag :-)
Hilsner
Maria