Brev:
Sushi og rå fisk
10. april 2012
Alder:
18 mdr.
Sushi og rå fisk
Hej Helen
Min datter er 1½ år gammel.
Må hun få rå fisk - forudsat at det først har været frossent først/ej rovfisk.
Forleden kom hun til at tage et stykke råt torsk ind i munden, før jeg fik hende stoppet. Mmmm.... sagde hun, så det smagte hende åbenbart.
Hilsen