Brev:
Valg af modermælkerstatning efter 6 mdr
6. april 2012
Alder:
7 mdr.
Valg af modermælkerstatning efter 6 mdr
Kære Helen,
Vores datter er 7 mdr. Hun har fået modermælkerstatning lige fra starten og den syrnet version er hvad hun bedst kan lide (drikker mest af). Den findes ikke som tilskudsblanding fra 6 mdr.
Er der nogen grund til at skifte til et andet mærke som ikke er syrnet men er fra 6 mdr? Eller kan vi bare fortsætte med den syrnet? Får hun nok jern via den syrnet version? Hun drikker mere end de 400 ml og får 4 måltider (mos/grød) daglig.
På forhånd mange tak
Hilsner
Mor :-)