Brev:
Hyppig afføring - 10 mdr.
5. april 2012
Alder:
10 mdr.
Hyppig afføring - 10 mdr.
Hej Helen.
Hvor ofte skal et barn på 10 1/2 måned have afføring?
Min datter har afføring 3-4 gange dagligt, og det er en ordentlig portion der kommer hver gang.
Jeg er begyndt at tænke på om hun får for meget at spise.
Hun er i forvejen en stor pige. Hun vejede 4600 gram ved fødseln, og vejer idag ca 11,5 kg.
Hendes dag ser sådan her ud:
Morgen kl 7: Fuldkornsgrød + evt. bolle og mælk af kop.
Kl 9: Flaske ca 160 ml.
Kl 11.30: Halv rugbrød med enten smørost eller banan + evt. figenstang og mælk af kop.
kl ca 14.30: Flaske ca 160 ml.
KL 16: Bolle med smør + frugt.
Kl 18: Det samme som os til aften. Spiser godt af både kød og karfofter+ grønsager.
Kl 20: Flaske 180 ml.
Som mellemmåltider får hun riskisk og frugt.
Er det for meget til hende eller hvad synes du?
På forhånd tak.