Brev:
Flaskeudtrapning - 7 mdr.
5. april 2012
Alder:
7 mdr.
Flaskeudtrapning - 7 mdr.
Hej Helen.
Vores pige på 7½ måned trives godt. Hun er ca 70 cm og vejer lidt over 8 kilo.
Hun får fire flasker i døgnet af ca 160 ml. Kl 9, 14, 18.30 og ca 02. Derudover spiser hun 3 hovedmåltider og et mellemmåltid ca kl 15-16, når hun vågner af eftermiddagslur.
Mit spørgsmål går på hvilken flaske der udgår næste gang?
Med venlig hilsen
Guldklumpernes mor