Brev:
Maveproblemer i forb. med overgangsmad
28. februar 2012
Alder:
6 mdr.
Maveproblemer i forb. med overgangsmad
Hej Helen.
Tusinde tak for dit svar på mit brev om ødelagt søvn. Jeg er stadig i vælten med det, men jeg har fået lidt ro omkring det igen... Jeg skal bare huske på, at der ikke er nogen facitliste omkring mine børn - de er deres egne, og de ligner ikke hinanden, og det er ok!
Du foreslog, at jeg begyndte med fast føde to gange i døgnet, og det har jeg forsøgt. Lillesøster har således fået grød med lidt frugt til middag og grøntsags-kartoffelmos til aften med enten mælk eller vand til aften. Og nu er hendes mave gået helt i stå/knuder: hun er ked af det, og det er meget tydeligt, at hun har ondt i maven. Hun krummer sig helt sammen og klemmer meget, når hun laver i bleen. Og hendes mås er meget rød og faktisk har det blødt lidt fra hendes endetarm (ligesom små rifter lavet af hårdere afføring). Er det gået for stærkt med at trappe op til to måltider? Skal jeg stoppe igen eller kan jeg gøre andet for at hjælpe min lille skat - det er jo så synd!
Endnu engang tak for en super brevkasse, som giver mig ro og glæde omkring det at have børn og være mor. Det forsikrer mig, om at jeg kan og at jeg er den bedste mor for mine børn!
Fra Nette