Brev:
Kød og fisk
28. februar 2012
Alder:
6 mdr.
Kød og fisk
Hej Helen!
Lige nogle spørgsmål vedr mad.
Må Noa på 6 mdr få kød og fisk, der er tilberedt i ovnen? Må han få "indmaden" fra en frikadelle, eller skal det hele koges for at opnå høj nok temperatur?
Tilhører laks en af de fisk, der er begrænsning på ligesom tun, smørfisk mfl?
Med venlig hilsen
MTF