Brev:
Min dejlige "tykke" datters kostindtag
21. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Min dejlige
Kære Helen.
Ja så bruger jeg lige en livline igen :)
Det handler om min dejlige "tykke" datters kostindtag
Hun spiser ca 60 g havregrød til morgen 100g mos til frokost, eller lidt mindre hvis hun også får rugbrød. ca 50g grød til mellemmåltid og 150g mos til aften og udover dette ammes hun ca 5-6 gange. Dette er ca vægt da det er lidt forskelligt.
Hun spiser kun ca 2 skefulde og så er det ikke sjov længere, men hvis hun får legetøj at sidde med eller sidder og krammer grøden eller på anden måde aktiveret imens åbner hun gladeligt munden og spiser. Hun kan ikke selv finde ud af at spise grøden med hænderne men leger bare med det. Rugbrødshapserne går heller ikke så godt men fint med div stave i hånden.
Er hun bare ikke sulten siden hun skal lege imens? Vil jo ikke tvangsfodrepigen :)
Med venlig hilsen
Moderen